2016. június 22., szerda

7. rész






Jimin pov


- Sziasztok, mentem! - ordítottam, mire ők is elköszöntek és egy pulcsit kapva hátamra hagytam el a házat a rendelőbe sietve, ahová gyalog is hamar oda érek.


Az orvosnál egy előttem távozó férfi dühösen rohant ki a rendelőből. Mikor benyitottam a pszichiáter elégedett vigyorral a száján két lábát az asztalra dobva pihengetett székében, de rendeződött testtartása, mihelyst meglátott engem.


- Oh, szia, Jimin, ülj le! – mondta mosolyogva.


- Jó napot! – ültem le, lábam keresztbe tettem.


- Hogy vagy? – kérdezte elkomolyodott tekintettel.


- Félek - motyogtam lehajtott fejjel, majd nagy levegőt véve néztem szemébe. - Az egyik hang irányította a testemet. Máskor is éreztem ilyet, de most biztosra tudom, hogy Ő volt és hogy Jint bántotta – hadarok üveges szemekkel, nyugtalanul.


- Jin tudja, hogy nem te voltál, mert ha nem mond el neki, ugyanis lehetséges, hogy Jinben van valami, valami ami a másik személyiségednek szüksége van és ha rájöttök mi az, megtudod állítani Őt – magyarázza különösen figyelmesen.


- Ugyan mire lenne szüksége? – kérdem kissé kételkedve.


- Azt csak ti tudhatjátok, de érezted, mikor nem voltál önmagad?


- Nem éreztem semmit, mintha aludtam volna valahol máshol – gondolkozásomban oldalra hajtottam fejem. – Nem éreztem fájdalmat, minden olyan nyugodt volt és csendes.


- A gyógyszereket rendszeresen szeded? – Igen.


- Akkor azok már nem fogják kiváltani a kívánt hatást. Írok fel újakat – mondta.


Suga pov


Csak durcás arccal tekintek Jinre, míg Tae inkább kissé elszégyellve magát lehajtja fejét, majd jó étvágyat kívánva falatozni kezdünk.


- Ki jön a játékterembe? - reppen fel a kérdés RM-től.


- Én, én, én! – ugrál izgatottan Hobi.


- Én nem, megyek ruhát venni! – mondja lelkesen JungKook.


- Mi menjünk moziba! - fordultam Tae felé, csábos pillantást dobva, majd combjába markoltam az asztal alatt.


- Oké – bólintót kissé megszeppenve.


- Jin, te mész valamerre? - kérdi RapMon.


- Nem, inkább takarítok – mondja szomorkásan.


- Ne izélj már, gyere velünk! - Kérleli RM Jint, aki továbbra is tiltakozik. RM megrázza fejét, feláll és egy beletörődöm pillantással indul az ajtó felé, majd Hobi rohan utána.


- Megyünk mi is? – kérdeztem Taet felállva az asztaltól.


- Finom volt, köszi Jin - mosolygok rá, de nem figyel.


- Induljunk! - pattan fel V és az ajtó felé rohan.


***


A moziba előre megfontolt szándékkal vettem jegyeket egy horror filmre, amik egy hátsó sarki bokszba szóltak. Ha a film unalmas lesz, majd össze melegszünk, mert megint felcsigázott a kis Tae igazából csak rá kell néznem és beindul a fantáziám. Van olyan érzésem, hogy nem fogom sokáig bírni kielégülés nélkül.


Izgalommal várva filmet bámuljuk a vásznat. Végül a sok reklám után egy aranyos szerelmi jelenet kezd kirajzolódni előttünk. Megfogom kezét, amit mosollyal viszonoz, reflexből húztam ölembe, ahogy magamhoz öleltem leheletétől kirázót a hideg.


- Tudtam, hogy nem csak „moziba" jöttünk- jegyzi meg kuncogva.


Nyakára tapadok, és halvány puszikkal árasztom el bőrét, néhány helyen megszíva azt. Néha fel sziszen, majd hajamba túr és tincseimmel kezd játszadozni. Hirtelen a zene a lágyról valami erősre vált Tae válla felet tekintek a vászonra, ahol az édes jelenet egy tüzes szex jelenetre váltott. V is hátra fordul,


- Ez nem egy horror?- süti le tekintetét szégyenlősen.


- Kitudja, mi lenne, ha fokoznánk a hang hatást- húztam perverz mosolyra számat.


Már amúgy is felvagyok ajzva ez most pont jól is jön ők is sikongatnak, nyögdécselnek senkinek nem fog feltűnni, hogy mi is max, majd megjegyzik milyen életszerűek, ezek a hanghatások.


- Micsoda?!- mondta értetlenül.


Magam felé fordítom arcát és halk morgás kíséretében, tapadok vadul ajkára. Két kezével erősen kapaszkodik hátamba. Nyelvünk harcot vív egymással, majd kezem pólója alá nyusztatom és szépen lassan felfele kezdem csúsztatni halvány kockás hasán felérve, megcsípem egyik mellbimbóját mire halk nyögést hallat. Elengedem, míg lerántom róla pólóját, addig övemmel kezd babrálni, leveszem saját pólómat is és elveszem kezét. Huncutul figyelek rá, mire élvezettel végig nyal alsó duzzad ajkán . Nyakamra cuppan és sűrű csókokkal ajándékozva, lassan lefeled kezd haladni és felső testem mindenegyes pontját bejárja nyelvével. Hangos nyögés hagyja el számat. Huncutul fel pillant rám, feláll és csípő táncot járva veszi le nadrágját.


- Nagyon igató vagy!- jegyzem meg alsó ajkamba harapva.


Gyorsan lerántom róla az utolsó textil, mely már lüktető férfiságát fedi. Muszáj, voltam kezembe fogni nemes tagját masszírozni kezdem, válaszul nyújtott nyögéseket hallat, majd végig nyalok teljes hosszán. Elengedem és felállok és ő száját nyaldosva rántja le rólam a nadrággal együtt a gatyát. Vissza ültet és szájába veszi férfiasságom, ami már áll, mint a cövek nem bírom lassúságát, ezért hajába markolva próbálom gyorsítani tempóját és hangos morgást hallatok. Kezem szájába nyomom, hogy benedvesítse azt majd őt bedöntve, kezdem nedves kezem bejáratához vezetni és kör körös mozdulattokkal nedvesíteni azt. Majd határozót mozdulattal teszek, be neki egy majd kettő ujjal tágítom nyílását miközben nyakát csókolgatva enyhítem fájdalmát. Beteszek három ujjat, majd mikor kellőkép tágnak érzem, behelyezem magam, erre hangos nyögése, melyet fogai szorítása tompítottak egyszerre szólalnak meg egy filmbéli nő kéjes sikításával.


Lassan mozogni kezdtem benne és kielégült morgások hajtják el számat Tae csókolgatása közben. Majd határozottan teljes hosszamat toltam belsőjébe már közeleg a kielégülés érzése lassabbra veszem a tempót és hagyom spermám Taebe áradjon. Kihúzom magam belsőjéből vállánál fogva megfordítom, mélyen elmerülök tekintetében, majd tarkójánál magamhoz húzva adok neki nyelves csókok, miközben combomra élvez, kéjes nyögést hallatok és lepattanok székembe. Tae ölembe dobja magát, majd csókolni kezd, és én próbáltam minél tovább élvezni, de a film a végéhez közeledet mi meg hót pucéran hancúrozunk.


- Mindjárt vége a filmnek basszus- toltam el magamtól piros arcát.


Leugrik rólam és pucsítgatva kezdi felszedni ruháit a földről, amire válaszul irányíthatatlan késztetést érezve csaptam fenekére, mire felszisszent. A ruháimat kezdtem gyorsan magamra kapdos. Taere pillantva tolom, már fel van öltözve. Megragadom kezét és felállítom, mihamarabb elszeretném hagyni a helyszint.


Jin pov


Egyedül maradtam itthon csend van, ellehetek a gondolataimmal nincs, kedvem kimenni a hangos világba most nyugalomra van szükségem.


- Megjöttem! – ordította Jimin.


Hirtelen szorongás kerít magába hangja hallatán, ami nyugodt mégis felszültséggel teli.


- Szia, többiek? - kérdi.


- Elmentek, V és Suga moziba, Hope és RM a játékterembe, Jung Kook asszem ruhát venni.


Most tán önmaga, de ebbe se vagyok biztos. Próbálom kerülni tekintetét és figyelmen kívül hagyni hátha elmegy, nem tudom, mire készül, inkább a tányérokra figyelek, de Jimin hangos nyugtalan levegővételét hallom, már egy ideje mögöttem áll mozdulatlanul. Hirtelen kapom, hátra fejem mikor szól.


- Figyelj beszélnünk, kell!- kezdi mondandóját, amit, egy félénk bár megértő bólintással dotálok - Tudnod kell, hogy én hangokat hallok, akik suttogásukkal gyötörnek, próbálnak rávenni, hogy bántsak másokat - keze ökölbe szorul- Én..én Pszichiáterhez járok, miattuk gyógyszereket szedek, de nem halkulnak mindig egyre hangosabbak és erősebbek. A múltkor az egyik átvette az irányítást fellettem. És én csődöt mondottam nem voltam képes megállítani nem segítettek a gyógyszerek se – lehajtja fejét és könnye kicsordul– Az orvos szerint valami kapocs van közted és közte. De Ő bántani akar téged. Én kurvára rettegek magamtól – ordítja, könnyfüggönye mögül, és hirtelen görnyed össze a hideg kövön.- Ne, mond, el senkinek könyörgök-, motyogja.


Egy ideig remegve tág pupillákkal bámulok rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése